اہل ڈپازٹرز: ڈی پی سی نے گارنٹی کی رقم 5 لاکھ روپے تک بڑھا دی۔

اہل ڈپازٹرز: ڈی پی سی نے گارنٹی کی رقم 5 لاکھ روپے تک بڑھا دی۔

کراچی: ڈپازٹ پروٹیکشن کارپوریشن (ڈی پی سی) نے بینک کے تمام اہل ڈپازٹرز کے لیے گارنٹی کی رقم میں 100 فیصد یعنی 5 لاکھ روپے تک اضافہ کرنے کا اعلان کیا ہے۔ اس اقدام سے 95 فیصد اہل ڈپازٹرز اب مکمل طور پر محفوظ ہیں۔

ڈی پی سی کا مقصد چھوٹے اور مالی طور پر غیر محفوظ ڈپازٹرز کو محفوظ ڈپازٹ کی حد تک معاوضہ دینا ہے تاکہ بینک کی ناکامی کی صورت میں اس کا امکان نہ ہو۔

اس سے پہلے ، ڈی پی سی کی طرف سے فی بینک 250،000 روپے کی رقم گارنٹی کی رقم کے طور پر متعین کی جاتی تھی ، جسے محفوظ رقم یا محفوظ ڈپازٹ بھی کہا جاتا ہے۔

ڈپازٹرز کے اعتماد کو بڑھانے اور مالی استحکام کی حمایت کے لیے ، کارپوریشن کے بورڈ ممبران نے اس ماہ کے شروع میں ہونے والی اپنی میٹنگ میں ، گارنٹی کی رقم میں 100 فیصد اضافہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

ڈی پی سی نے محفوظ ڈپازٹ کی سطح کو روپے سے بڑھانے کا فیصلہ کیا ہے۔ 250،000 (دو سو پچاس ہزار روپے) سے روپے تک 500،000 (پانچ سو ہزار روپے) فی ڈپازٹر فی بینک۔ تمام بینکوں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ یہ تبدیلیاں ترجیحی بنیادوں پر اپنے عملے اور جمع کرنے والوں کے نوٹس میں لائیں۔

ضمانت کی یہ بڑھی ہوئی رقم اب 95 فیصد اہل جمع کنندگان کو مکمل تحفظ فراہم کرتی ہے۔ ڈپازٹ پروٹیکشن سکیم کا بنیادی مقصد ڈپازٹرز کے مفادات کی حفاظت اور ملک کے بینکنگ سیکٹر پر ان کے اعتماد کو مزید بڑھانا ہے۔

ڈپازٹ پروٹیکشن سہولت تمام اہل ڈپازٹرز پر لاگو ہوتی ہے اور اسے مزید سبسکرپشن یا ڈپازٹرز کی رجسٹریشن کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔ گارنٹی کی رقم یا محفوظ ڈپازٹ اہل جمع کرنے والوں کو صرف اس صورت میں قابل ادائیگی ہو جاتی ہے جب اسٹیٹ بینک آف پاکستان (SBP) کسی بینک کو ناکام بینک قرار دے اور کسی دوسرے حالات میں قابل ادائیگی نہ ہو۔

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: