رونالڈو کو سٹرائیکر کے طور پر کھیلائیں۔

رونالڈو کو سٹرائیکر کے طور پر کھیلائیں۔

مانچسٹر یونائیٹڈ کے سابق کپتان وین رونی نے کہاہے کہ مانچسٹر یونائیٹڈ کو کرسٹیانو رونالڈو کو اسٹرائیکر کے طور پر کھیلانا چاہیے اگر وہ 36 سالہ کھلاڑی سے بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنا چاہتے ہیں جو 12 سال بعد پریمیئر لیگ کلب میں واپس آئے ہیں۔

یونائیٹڈ کے آل ٹائم یائی اسکورر رونی نے مزید کہا کہ ان کے سابقہ ​​ساتھی کی “جیتنے والی ذہنیت” کلب کے نوجوانوں کھلاڑیوں کو مزید اچھا کھیلنے کی ترغیب دے گی۔

رونالڈو پچھلے سیزن میں سری اے میں 29 گولوں کے ساتھ سب سے زیادہ گول کرنے والے کھلاڑی تھے اور پرتگال کے لیے انٹرنیشنل ۔میں مشترکہ آل ٹائم سکورر ہیں

میسن گرین ووڈ ، مارکس راشفورڈ اور سکاٹ میک ٹومنے جیسے نوجوان کھلاڑیوں کے لیے کرسٹیانو کا ہونا ان کے لیے بہت بڑی مدد ہوگی۔

رونالڈو یونائیٹڈ کی تازہ ترین ہائی پروفائل بھرتی ہیں ۔ رونی نے کہا کہ اب مینیجر اولے گنار سولسکجیر پر دباؤ ہے کہ وہ اہم ٹرافیاں جیتنا شروع کریں۔

رونی نے مزید کہا ، “اولے یقینی طور پر جان لیں گے کہ وہ اب اس پوزیشن پر ہیں جہاں انہیں ان بڑے ٹائٹل کو ان کھلاڑیوں کے ساتھ جیتنے کی ضرورت ہے جنہیں وہ لایا ہے۔”

یونائیٹڈ لیگ میں تیسرے نمبر پر ہے ، تین گیمز کے بعد ٹوٹنہم ہاٹسپر سے دو پوائنٹس پیچھے ہے۔ توقع ہے کہ رونالڈو بین الاقوامی وقفے کے بعد اپنا پہلا کھیل کھیلے گا جب 11 ستمبر کو نیو کیسل یونائیٹڈ کی میزبانی ہوگی۔

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: