ورلڈ ٹیسٹ چیمپیئن شپ فائنل: نیوزی لینڈ نے انڈیا کو آٹھ وکٹوں سے ہرا دیا

ورلڈ ٹیسٹ چیمپیئن شپ فائنل: نیوزی لینڈ نے انڈیا کو آٹھ وکٹوں سے ہرا دیا

انگلینڈ کے شہر ساؤتھ ہیمپٹن میں نیوزی لینڈ نے انڈیا کو آٹھ وکٹوں سے ہرا کر آئی سی سی ورلڈ ٹیسٹ چیمپیئن شپ اپنے نام کر لی ہے۔

بدھ کو ورلڈ ٹیسٹ چیمپیئن شپ فائنل کے آخری روز انڈیا کی ٹیم 170 پر آل آؤٹ ہوگئی تھی جس کے بعد نیوزی لینڈ کو قریب 50 اوورز میں 139 کا ہدف ملا تھا۔

نیوزی لینڈ نے 45.5 اوورز میں دو وکٹوں کے نقصان پر 140 رنز بنا کر اس ہدف کا کامیابی سے تعاقب کیا۔ کپتان کین ولیمسن نے نصف سنچری جبکہ بلے باز روس ٹیلر نے 47 رنز کی نمایاں باری کھیلی۔ انڈیا کی طرف سے آر ایشون دو وکٹیں حاصل کر کے واحد کامیاب بولر رہے۔

میچ کے پہلے اور چوتھے روز بارش کی وجہ سے کھیل نہ ہونے کے باوجود دونوں ٹیموں نے میچ نتیجہ خیز بنانے کی کوشش کی جبکہ پانچ روزہ ٹیسٹ میں ایک اضافی دن (ریزرو ڈے) دیا گیا تھا۔

نیوزی لینڈ کی 32 رنز کی برتری بھی کام آئی

ٹیسٹ چیمپیئن شپ فائنل کے پہلے روز بارش کی وجہ سے کھیل ممکن نہ ہوسکا مگر اگلے ہی روز ٹاس جیتنے کے بعد نیوزی لینڈ نے آسمان پر بادل دیکھ کر انڈیا کو بیٹنگ کی دعوت دی۔

پہلی اننگز میں انڈیا کی ٹیم 217 رنز پر آل آؤٹ ہوگئی تھی۔ کپتان ویرات کوہلی نے 44 جبکہ آجنکے راہانے نے 49 رنز بنا کر ٹیم کو سہارا دیا تھا۔

جیمیسن

نیوزی لینڈ کے پیسر کائل جیمیسن نے محض 31 رنز دے کر پانچ کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا تھا۔

جواب میں نیوزی لینڈ نے 249 رنز بنا کر 32 رنز کی برتری حاصل کی تھی جس میں اوپنر ڈیون کونوے 54 رنز بنا کر ٹاپ سکورر رہے تھے۔ ان کا ساتھ کپتان کین ولیمسن نے 49 رنز کی باری کے ساتھ دیا۔

انڈیا کی میچ میں واپسی کے لیے محمد شامی نے اہم کردار نبھایا۔ انھوں نے 76 رنز دے کر چار وکٹیں حاصل کیں جس میں روس ٹیلر، بی جے واٹلنگ، ڈی گرینڈہوم اور کائل جیمیسن ان کے شکار بنے۔

شامی، کوہلی
،تصویر کا کیپشنانڈیا کی میچ میں واپسی کے لیے محمد شامی نے اپنی چار وکٹوں سے اہم کردار نبھایا

اب انڈیا کے پاس موقع تھا کہ وہ نیوزی لینڈ کو بڑا ہدف دے کر میچ جیتنے کی کوشش کریں۔ تاہم انڈین ٹیم آخری روز 170 رنز ہی بنا سکی اور یوں نیوزی لینڈ کو قریب 50 اوورز میں 139 رنز کا ہدف دیا گیا۔

ٹِم ساؤتھی نے 48 رنز دے کر انڈیا کے چار اہم بلے بازوں کو پویلین واپس بھیجا جن میں اوپنرز روہت شرما اور شبھمن گِل، محمد شامی اور جسپریت بھمرا شامل تھے۔ یوں منگل کو محمد شامی اور ٹِم ساؤتھی نے اپنی اپنی ٹیموں کو میچ میں کامیابی دلانے کے لیے بہترین سپل کرائے اور مجموعی طور پر دن میں 10 وکٹیں گِری تھیں۔

ساؤتھی
،تصویر کا کیپشنانڈیا کی دوسری اننگز میں ٹِم ساؤتھی نے 48 رنز دے کر انڈیا کے چار اہم بلے بازوں کو پویلین واپس بھیجا

آخری روز کے آغاز پر انڈیا کو دو وکٹوں کے نقصان پر 64 رنز کے سکور کے ساتھ 32 رنز کی برتری حاصل تھی۔

مگر نیوزی لینڈ کے فاسٹ بولرز ٹرینٹ بولٹ، کائل جیمیسن اور نیل ویگنر نے دباؤ برقرار رکھا اور ایک ایک کر کے تمام انڈین بلے باز اپنی وکٹیں گنوا بیٹھے۔

بی بی سی اردو

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: