پری زاد،لاپتہ، ہم کہاں کے سچے تھے۔

پری زاد،لاپتہ، ہم کہاں کے سچے تھے۔

تحریر عاصم اعجاز

اس ڈرامہ سیزن امید ہے کہ  اچھے ڈرامے دیکھنے کو ملیں گے ۔ابھی تک جو کچھ آن ائیر ہوا ہے لگتا ہے کہ ان ڈراموں کی کہانیوں میں کافی تنوع ہوگا اور  ناظرین ان  ڈراموں سے لطف اندوز ہوں گے۔

پری زاد

پری زاد ہر منگل کی شام ہم ٹی وی پر دکھایا جا رہا ہے۔ ہاشم ندیم کی تصنیف کردہ اس ڈرامے کی ایک دلچسپ معاشرتی رومانوی کہانی ہے جو ایک بدصورت چہرہ لیکن خالص دل والا ایک غریب متوسط طبقہ لڑکا ہے ، جس نے صبر کے ساتھ بے رحم دنیا کا سامنا کیا۔ کوئی بھی اسے پسند نہیں کرتا ہے لیکن جب کوئی اسے پسند کرنا شروع کر دیتا ہے تو ماضی نے اسے پریشان کردیا اور اس نے حقیقت کو قبول کرنے سے انکار کردیا۔ یہ اس ڈرامے  کا سب سے بہترین اور افسوسناک حصہ ہے۔ کہانی میں امن اور محبت کا بہت اچھا پیغام ہے۔
مجموعی طور پر یہ ایک مضبوط پلاٹ کے ساتھ ایک ایسے شخص کے جذبات کی عکاسی کرتی ہے جس نے پوری زندگی سچی محبت کی تلاش کی لیکن اس کی بدصورت شکل نے اسے ناممکن بنا دیا۔

احمد علی اکبر نے مرکزی کردار ادا کیا  ہےاور ابھی تک اپنے کردار سے انصاف کیا ہے۔ڈرامے کی   دیگر کاسٹ میں  اشنا  شاہ، یمنہ زیدی اور  عروہ حسین شامل ہیں۔

لاپتہ

یہ  ڈرامہ ہفتے میں دو دن   بدھ اور جمعرات کو دکھایا جا رہا ہے۔ ڈرامے کی خاص بات عائزہ خان کی عمدہ اداکاری  ہے۔ عائزہ خان ، سارہ خان اور علی رحمان خان کزن ہیں۔ نہ تو غیر معمولی طور پر امیر اور نہ ہی ان کے روز مرہ کے اختتام کو پورا کرنے کے لیے تکلیف۔ یہ تین مختلف افراد کی کہانی ہے جو قسمت سے جڑی ہوئی ہیں۔ جبکہ شمس اور فلک ایک دوسرے کے لیے بالکل دیوانے ہیں ، گیتی مردوں کو ہاتھ میں رکھنے پر یقین رکھتی ہیں۔ گیتی کا ایک بوائے فرینڈ ہے جس کے ساتھ وہ بھاگنا چاہتا ہے اور اصرار کرتا ہے کہ وہ بھی ایسا ہی کرے۔ اور جب یہ ممکن نہیں ہوتا ، وہ شمس پر نظریں جمائے ، یہ جاننے کے باوجود کہ اس کا اپنا کزن فلک اسے پسند کرتا ہے۔

امید ہے جیسے جیسے کہانی آگے بڑھ گی ۔ویسے ویسے ناظرین کی توجہ بڑھے گی۔ اس دلچسپ ڈرامے کوخظر ادریس نے تحریر کیا ہے۔

ہم کہاں کے سچے تھے۔

ہم کہاں کے سچے تھے کی اہم بات سات سال کے بعد ماہرہ خان کی چھوٹی سکرین پر آمد ہے۔ ماہرہ خان کے علاوہ کبری خان اور عثمان مختار نے اس ڈرامے میں اہم کردار ادا کیے ہیں ۔ یہ ڈرامہ ہر اتوار کی شب ہم ٹی وی پر دکھایا جا رہا ہے۔اس ڈرامے کو جانی مانی مصنفہ عمیرہ احمد ہیں ۔جن کے کریڈٹ پر بے شمار ہٹ سیریل ہیں اور امید یہی ہے کہ یہ بھی ایک ھٹ سیریل ہوگا۔

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: